Επιστολή διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέστειλε το νεοσύστατο Σωματείο Εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τροποποίηση άρθρου στον διεθνή διαγωνισμό ανάθεσης αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας από τον ΟΣΕΘ που αφορά τους εργαζόμενους.
Όπως λένε, η τροποποίηση του άρθρου έχει ως αποτέλεσμα εμάς τους 450 και πλέον οδηγούς ορισμένου χρόνου που απασχολούνται στην αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης να είναι «υπό ομηρία».
«Οι περίπου 450 οδηγοί που εκτελούν εδώ και πέντε περίπου έτη τα δρομολόγια της ΟΣΕΘ ζούν καθημερινά μέσα στην αβεβαιότητα, το φόβο, το άγχος και την ανησυχία, αφού είμαστε υποχρεωμένοι συνεχώς να υπογράφουμε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, παρόλο που η εργασία που εκτελούμε είναι πάγια και διαρκής και δεν υπάρχει περίπτωση να εκλείψουν τα δρομολόγια της ΟΣΕΘ.
Tηv παραπΆvω κατάσταση τη βιώνουμε τόσο εμείς όσο και οι οικογένειές μας από το 2019 που ξεκίνησε το συγκοινωνιακό έργο της ΠΕ Θεσσαλονίκης μέχρι και σήμερα. Και παρά την οριστική πρόβλεψη στο σχέδιο του Διαγωνισμού με την οποία ελπίσαμε, ότι αν μη τι άλλο θα διατηρήσουμε τις θέσεις εργασίας μας, με την τροποποίηση έρχεστε να μας “πετάξετε έξω”
«Για την κυβέρνηση εμείς οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες είμαστε απλά ένας αριθμός που μάλλον πρέπει να αντικατασταθεί με οδηγούς από χώρες του εξωτερικού», καταγγέλλουν χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι.
Προσθέτουν ότι «μετά από πέντε χρόνια δουλειάς με αυτόν τον κατάπτυστο όρο του τελικού σχεδίου που αφορά την προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού ανάθεσης αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, για τον καινούργιο πάροχο που θα αναδειχθεί με την αλλαγή που έκαναν στην προκήρυξη στο άρθρο 1 παράγραφος 1.11 ο ΟΣΕΘ μαζί με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, διαταράσσεται το εργασιακό περιβάλλον μας στην ευρύτερη περιοχή της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης».
Πηγή: www.theopinion.gr